piątek, 28 czerwca 2013

MAŁOKALORYCZNE, ZDROWE NALEŚNIKI BANANOWE!

WAKACJE! Lato to czas odpoczynku, radości, wolności, ale także zdrowego trybu życia! Postanowiłam opublikować super przepis na małokaloryczne i ZDROWE śniadanie (przykładowo oczywiście;). Jest on bardzo prosty i nie znam nikogo kto nie dał by sobię rady! Zero cukru, czy glutenu, więc posiłek jest idealny dla każdego. A oto przepis:


  • 2 jajka
  • 1 banan
TA DAM! I koniec. Wszystko razem miksujemy i na patelnie! Ja postanowiłam zrobić trzy małe naleśniki (z całej masy starczy spokojnie na kolejne 3. A dla dodatkowego smaku, z tego powodu, że uwielbiam truskawki, położyłam je na wierzch. Oczywiście możecie połyżyć tam co tylko chcecie, albo po prostu zjeść bez dodatków. ;)


Przy okazji zapraszam na mojego Instagrama, gdzie często dodaję zdjęcia potraw, które przygotowuję:) Jutro znowu robię przepyszne tortille z dołu, a niedługo pizzę... ale trochę w innym wydaniu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz