niedziela, 30 czerwca 2013

Ciasteczka z masłem orzechowym!

Witajcie!

Postanowiłam przekazać Wam przepis na moje ulubione ciasteczka (z masłem orzechowym)! Nie zwracajcie uwagi, że mają one kształt choinek, po prostu ostatni raz robiłam je w Boże Narodzenie. Możecie uformować je, jak tylko chcecie! A więc potrzebujecie:

  • 2 szklanki mąki
  • pół szklanki curku
  • pół szklanki masła orzechowego
  • pół kostki masła
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • pół łyżeczki sody
  • 1 łyżka curku waniliowego
Wkładamy wszystkie składniki oprócz mąki do miski i zagniatamy. Następnie stopniowo dodajemy mąkę i podownie zagniatamy, aż ciasto zrobi się gładkie. następnie ulep z ciasa kulkę wielkości kasztanów i spłaszcz. Możesz zostawić ją w takiej formie (i późnie np. odcisnąć kratki widelcem, albo nadać im inną formę;). Kiedy już to zrobimy, wkładamy ciastka do nagrzanego piekarnika i pieczemy przez 15 minut w temperaturze 180 stopni. PAMIĘTAJCIE, aby nie zdejmować ich od razy z blachy, bo gorące ciastka szybko się kruszą!

SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz